Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

Hol van Sherlok Holmes és Dr. Watson?

2008.01.29. 01:01 - halas

Címkék: blog domain könyv partnerprogram affiliate sherlok holmes dr. watson marketingoazis

Hol lehetnek, fogalmam sincs. Egyébként meg nem gondoltam volna hogy hiányozni fognak......

Na mind egy, következzen egy rövid és gyors összefoglaló..

Domain regisztráció elindítva, két hét és meglesz.

Értékesítési oldal, hmmm….. nehezen megy. De meg lesz, már vagy…… egy oldal kész.

A bloghoz kitaláltam a „sztorit”, amivel remélem egekben lesz a látogatottság.

Partner program szoftvere. Na ez az ami a legtöbb időm elviszi. Sokáig nem találtam megfelelő progit. Amit találtam az mind próbaidős, vagy fizetős volt, illetve ami meg ingyenes volt az csak korlátozott funkciókkal bírt: Post Affiliate
Na és persze Sherlok Holmes, meg a doki még mindig sehol, pedig most aztán tényleg szükségem lenne rájuk. Na mind egy. Végül is kitartásom meghozta gyümölcsét, mert ráakadtam egyre, ami úgy tűnik jó lesz: Sonic Affiliate
Néhányan úgy gondolták, hogy az egyik ingyenes, igazából csak demó célokat szolgáló progit felturbózzák, hogy használható is legyen. Elsőre úgy néz ki sikerrel jártak. Csináltam egy gyors tesztet. Mind az admin, mind a partner felület letisztult, jól kezelhető. Menedzseli a banner-eket is. Méri az átkattintásokat és a vásárlásokat, vezeti a partnerek egyenlegét is. Elméletileg PayPal támogatás is van benne. Na jó, minden nem ment olyan simán: a vásárlásokat nem akarta számolni, de biztos hogy én toltam el valami. Ami hátrány: teljesen php-ben van megírva és angol nyelvű. A weblapján kívül, más leírást nem találtam hozzá. Hát, adok neki egy esélyt. Ha nem mükszik és kifog rajtam, akkor kénytelen leszek venni egy elképesztően sokoldalú és profi progit 100$-ért: Post Affiliate Pro

Ja, a „Termékem” tartalomjegyzékét letisztáztam……. Csak a tartalomjegyzék több mint 3 oldal…… Mi lesz ebből????????

És egy érdekesség: LiLLi - az Ön könyvének kiadója

Végül a végszó:
Hol van Sherlok Holmes és Dr. Watson????????

Végszó utáni végszó:
Zso és Halas közös projektje lassan megnyitja kapuit:
www.marketingoazis.hu

Már lehet regisztrálni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr60315666

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Hol van Sherlok Holmes és Dr. Watson? | Katie Holmes Celebrity News 2008.01.29. 23:21:02

[...]progit. Amit találtam az mind próbaidős, Read the rest of this great post here [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobóka777 · http:cseremix.hu 2008.01.30. 10:22:53

Elképesztő ez a blog.
A kishal naggyá válásáról úgy értesülünk, hogy közben egy sort sem írtál a kis uszonyosról!!! Ez ám az írói bravúr!!!
Még mindig rejtélyes vagy, mint egy szfinx!!! Legalábbis én nem értem kristálytisztán, hogy az első három (vastagbetűs ) info most kire-mire , melyik blogra is vonatkozik? A Kishalakra, vagy a Lehetetlen küldetésre, vagy netán a B....y Ingatlanblogra (ingatlantitkok). A többi infót kösz!!! Fontosak, pontosak, de ezt már megszoktuk Tőled. Az új közös projektetekhez gtatula.!!!!!!!!!

halas · http://lehetetlenkuldetes.blog.hu 2008.01.31. 15:35:51

Szia Zoe.

A kérdésedre a válasz ott van az előző bejegyzésben. Azért itt is válaszolok: természetesen a fizetős termékes dologra vonatkoznak.
süti beállítások módosítása