Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

A tettek mezejére lépek

2007.12.03. 23:17 - halas

Címkék: könyv e book sherlok holmes dr. watson

Nem tudom, de valahogy elrohannak a napok. Felkelek, meló, lefekszem. Néha beesek a gép elé, de csak merengve bámulom a monitort. Valahogy úgy érzem, mintha a föld alatt lennék, mint Meme szomszédasszonya Mézszopó a Mezei Medve blogban. Valahogy rám telepszik a mozdulatlanság.

Pedig tele vagyok ötletekkel. És mégis, nehezemre esik mozgásba lendülni. Mentségemre legyen mondva jelenleg „agytágítón” vagyok. A fő munkahelyem úgy gondolta megéri belémfektetni némi időt és megtanítani sok okosságra egy tanfolyam keretein belül. Én úgy gondoltam, hogy erre nekem nincs szükségem, de tévedtem és kellemesen csalódtam. Nem csak hogy szükségem van rá, hanem ráadásul nagyon tetszik is a dolog, mert érdekel. Trükkös módon, némileg homályban tartottak a tanfolyam valódi tartalmával kapcsolatban. Na mind egy. Szóval most ott képzem magam, úgy január végéig. Egy gond van csak, hogy most jobban lefáradok mind eddig mert nagyon sok a tanulni való.

Érdekes statisztikát olvastam a minap. 2002-ben könyvek online értékesítésből 4 milliárd Forint bevételt értek el az internetes értékesítők. 2007-ben ez várhatóan 45 milliárd Forint lesz.

Hmmm….és mindez, hagyományos, papíralapú könyvekből jött össze, amit az interneten keresztül rendeltek meg. Úgy tűnik iszonyúan nagyot fejlődött a piac.

Egy másik, ide kapcsolódó statisztika. Egy nyomtatásban megjelenő könyv nettó ára, százalékos megoszlásban az alábbiakból áll össze:

- 47,5% terjesztési költség,
- 30% nyomdai költség,
- 10% kiadói költség,
- 12,5% profit.

Mindössze 12,5% profit!! Ennyit kap az író aki megírta a könyvet.

No rögtön meg lett az ötlet: könyvet írok, és online formában terjesztem. Így csak minimális járulékos költségek adódnak és nálam marad a bevétel nagy része!

Akik még esetleg nem tudják, a mellékmunkám az ingatlanokhoz kapcsolódik. Vezetek egy blogot is ebben a témában. Hihetetlen, de nagyon nagy a tájékozatlanság az ingatlanok világában, ezért nekiálltam néhány cikkben megírni a jó tanácsaimat. Egyik másik téma kicsit nagyobb hangvételű, mint ami egy cikkbe beleférne, ezért arra gondoltam, hogy ezeket mini e-book formában írom meg és ingyen letölthetővé teszem. Nos a fenti statisztikák után, illetve mert nagyon nagy a kereslet használható információkra ebben a témában, néhány témát kicsit részletesebben fogok kivesézni, és fizetős verziót készítek belőle. Az igaság az, hogy félig meddig (na jó 30%-ban) már van is egy elkészült könyvem.

Már látom is a weboldalt: 4-6 ingyenesen letölthető mini e-book (bizalomépítés) és 1-3 baráti áron megrendelhető e-book (termék). Mindezt megtámogatja még az ingatlanos blog, plusz a mellékmunkahely weboldala. (hitelesség)

„És akkor felébredsz, mert a kezed belelóg a bilibe……” – kuncogott Dr. Watson.
„Igazságtalan a kedves barátunkkal jó Watsonom. Ne feledje, hogy van már szinte kész anyaga is….” – mondta Sherlok Holmes.
„Így van hitetlenkém, álmok megrontója.” – mondtam.
„Na jó, tényleg. Arra gondolsz, amit máshonnan lemásoltál?” – kérdezte Dr. Watson.
„Először is nem másoltam le. Ki kérem magamnak a plágium gyanúját. Másodszor, lehet, hogy adtak ötletet külföldi anyagok, de csak ötletet. A megvalósítás minden esetben saját kútfőből történt.” – válaszoltam.
„Így van. Ezt igazolom.” – mondta Sherlok Holmes.
„Bocsáss meg neki. Úgy tűnik jó Watsonom ma ball lábbal kelt fel.” –mondta ismét Sherlok Holmes.

Nos akkor megvan: a terv + néhány majdnem elkészült ingyenes mini e-book + 30%-ban kész fizetős e-book.

Egész jó álok, volt az utolsó gondolatom, mielőtt az álom örvénye magába szippantott volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr11251519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ammiel 2007.12.05. 20:38:41

Kérném az ingatlan-blog linkjét hamar ide kitenni!
Azonkívül javasolnám, hogy amíg a Könyv elkészül, addig a mini e-book ot terjeszteni lehetne úgy is, mint "útkészítőt"!
És még egy javaslat: szívesen olvasnánk a fejtágítóval kapcsolatos benyomásaidról, meglátásaidról!

atitata 2007.12.06. 19:59:17

Nem rossz az elképzelésed. Mivel hasonlóan gondolkodunk néhány dologban, ebben is hasonlítottunk. Múlt időben. Én végül is rájöttem, hogy nincsen olyan témám, amiről hitelesen tok beszélni, és azt meg is vennék az emberek.
Hajrá Halas! Tuti hogy neked összejön!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

halas · http://lehetetlenkuldetes.blog.hu 2007.12.06. 23:07:25

Sziasztok.

Zoe:
Az ingatlan blog címe .........hmmm hagy legyek egy kicsit titokzatos.......... a nagyközönség számára még nem publikus.

Atitata:
Kösz a bíztatást.
Bocsás meg hogy itt hozakodok elő vele, de muszály. Szörnyű elvonási tüneteim vannak. Próbáltam tartani magam, de nem megy. Hová tünt Dzsémsz Bolond? Látod én még reménykedem, a link még mindíg kintvan, pedig már hosszú ideje nem érhető rajta semmi. Mi történt? A múlt ködéből a gonosz KGB közbelépet mint Litvinyenkónál? Kedveltem a fickót, remélem nem esett baja, és hamarosan visszatér így vagy úgy..

Véleményem szerint van olyan témád amiért fizetnének az emberek. Dzsémsz története is ilyen. Írd meg végig, és ha gondolod segítek valahogy "piacra dobni". (:-))

atitata 2007.12.07. 10:53:12

Köszönöm Halas:)))
Levettem a blogomat egyenlőre a netről.
Nem tudom folyamatosan írni, a melóm miatt, ami mostanság nagyon összejött.
Nem akartam hogy csak kallódjon az írás.
Majd ha több időt tudok neki szentelni...
A linket le is veheted, ha gondolod. Egy darabig tuti hogy nem lesz Dzsémszes blogom.
Gondolod egyébként, hogy ezért pénzt adnának az emberek?

sanyandy 2007.12.08. 23:41:02

Ati! Nem mondanánk, ha nem így gondoljuk!
Szánj meg minket! Zoéval azóta is ott állunk az ingaóra előtt...

Halas. Szerintem is jó lehet megírva a tanfolyami tapasztalatod. Most nagy divat a tanfolyam, pláne a tréning.

Halas · http://kishalakblog.extra.hu/?cat=14 2007.12.10. 14:56:24

Atitata.
Nem tudom. Csak gondolom. De mit veszithetsz? A belefektetett időt max.
Egyébként meg le kellene tesztelni. A már elkészült részt, egyben, frankó grafikákkal megtámogatva egy külön weblapon elérhetővé kellene teni, regisztrálási lehetőséggel a majdani megrendeléshez. Meg lehetne kérdezni azt is, hogy az elolvasot részlet alapján, mennyi pénzt lennének hajlanóak fizetni a teljes történetért.
Persze tényleg ütősre kell elkészíteni. Csapongok: vicces vázlatrajzok, rövid előinformációk, stb. a szereplőkről, rövid kis videóösszeállítás a történetről feltöltve a YouTube-ra is. Nem valami profi animációs filmre gondolok, hanem csak valami egyszerűre de marha viccesre. Pl. Egyik kolegám, aki mellesleg "nem normális" vezetett egy blogot, ö képregény sorozatot készített a gyerekei játékbábúinak segítségével. Beállított a történetnek megfelelő szituációkat és lefotózta. Mellé írta a szöveg. Álati nagy siker volt, eszméletlenül megugrott a látogató szám.
Na hát valami ilyesmi, de hát Te is kreatív vagy, biztos kitalálnál még jobbakat, is.

Üdv.: Halas

sanyandy 2007.12.11. 06:03:19

Ati!!!

Halasnak igaza van! Ne altasd a témát, ahhoz túl jó!

Halas! Én ugyanezt remekül el tudom képzelni Sherlock-kal is!

És a soknál is több kérdésemet hol tegyem fel?

Zoe · http://www.cseremix.hu 2007.12.11. 22:56:21

Sziasztok.
Jól lemaradtam! De így járnak a felszínes látogatók! Utolsó látogatásom, 05.-e óta naponta idekattintottam, de csak a bejegyzés dátumáig jutottam: csalódottam látom, hogy nincs újabb bejegyzés, pedig csak le kellett volna merülnöm , íme itt a mélyben hogy zajlik az élet!
A blog írója csak úgy ontja a szenzációs ötleteket! Nem félsz, hogy valaki lenyúlja?
süti beállítások módosítása