Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

A közösség ereje

2007.11.13. 23:16 - halas

Címkék: internet kishal sherlok holmes dr. watson

Együtt mindig könnyebb. Örök igazság. Jó érzés, ha barátok támogatnak, segítenek, vagy egyszerűen csak meghallgatnak. Manapság azonban nem könnyen születnek barátságok, főleg nem az Interneten. Bizalmatlanok vagyunk mindenkivel szemben. És ez jól van így. Nem tudhatjuk, ki van a vezeték másik végén. Veszélyes világban élünk. És mégis…..Én nem akarok így élni. Nem tudok így élni. A bizalmatlanság a börtönünk, a túlzott óvatosság a magány útja…..

Különösen büszke vagyok ezért arra a néhány emberre, akik túllépve bizalmatlanságukon, egymást segítve próbáltak, próbálnak meg letenni valamit az asztalra. Örülök, hogy közéjük tartozom.

Hogyan kapcsolódik mindez a Lehetetlen Küldetéshez?

Nos, hozzám hasonlóan Ők is kishalak. Szeretnék Ők is kivenni részüket az Internet által nyújtott üzleti lehetőségekből. Hasonlóan evickélnek, bukdácsolnak Ők is az azúrkék óceánban. Szeretném, ha Ti is megismernétek Őket.

Történetünket elolvashatod a blogunkon itt: Kishalak Története

A közös fórumunkat, sok hasznos információval megtalálod itt: Kishalak Fóruma

A kialakítás alatt álló weboldalunkat pedig itt nézheted meg: www.kishalak.hu

„Már elnézést kérek, de megkérnélek, hogy minket se hagyjál ki a történetből….” – mondta Dr. Watson.
„Tökéletesen egyetértek.” – bólogatott Sherlok Holmes. Vélhetően, ugyanis egy pipafüstfelhőn kívül mást nem lehetett látni.
„Ki az?.....Mi az?....” – emeltem fel a fejem , a puhának éppen nem nevezhető billentyűzet párnáról, dörzsölgetve begyógyult szemeimet.
„Jó Watsonom, arra próbálta meg felhívni a figyelmedet, hogy ne felejts el minket sem megemlíteni.” – mondta, állapotomra való tekintettel lassan, tagoltan, Sherlok Holmes.
„Persze…..Persze…...Nem felejtem el.” – mondtam.

Hát igen. Sherloke Holmes és Dr. Watson zseniális logikája nagy segítséget jelentett nekem, nekünk. Így utólag is még egyszer nagyon köszönjük.
Következzen hát, egy rövid történet a kishalak életéből. A történet eredetijét, a Kishalak Fórum zárt része őrzi az örökkévalóságnak.

„Sziasztok.

Kikértem a híres nyomozó Sherlok Holmes és segédje Dr. Watson tanácsát. Hosszasan vizsgálódtak, fáradságot nem kímélve járták be a merevlemezem hegyeit völgyei. Sikeresen kijátszották a mindég éber Zone Alarm tűzfalam éberségét is, és emígyen kijutva az internetre felkutatták a Kishlak Blog tárhelyét. Mindössze kb. 10 perc alatt ítéletet is mondtak.

„Hát kérem szépen itten a gigamegalománia tipikus esetével állunk szembe. Asszem.” - mondta Dr. Watson.

A Google betűit formázó pipafüstöt eregetve Sherlok Holmes komoly képpel bólogatva helyeselt.

„Egyértelműen helyes a megállapítása Dr. Watson. Ön jól látja a dolgokat.” - mondta Sherlok Holmes.

„A tettes egyértelműen......” - kezdet bele Sherloke Holmes, de befejezni nem tudta, mert egy légies könnyedségű google robot száguldott keresztül a testén, leindexálva milliónyi génjét majd hirtelen fékezve megált.

„Ohhh....A nagy Sherlok Holmes? Nagyon örülök a találkozásnak. Nagy rajongója vagyok!” - monta a google robot.

„Szóval a tettes.....” - kezdett bele újra Sherlok Holmes, de a google robot közbevágot:

„Azonnal velem kell jönni. A nagy windows varázsló fényképeit folyamatosan megrongálja valaki. Kicsi, feszes, feke bajuszt pingál a képeire. Bill Gates kimondottan Önt kereste a Google-n. Csak az Ön szakértelmében bízik.” - azzal digitális csápjaival megragadta a híres nyomozót és segédjét, majd őrült száguldással a balfenék felé vette az irány.

„Hé!” - kiáltottam, miközben őrülten püföltem a billentyűzetet.

„Mi volt a hiba? Ki volt a tettes?” - ordítottam teli torokból, de szavaim elvesztek az internet bitrengetegében.

Ekkor furcsa érzésem támadt. A falak, a tárgyak furcsa zöld fényben kezdek világítani, számok jelentek meg rajtuk, majd futottak fel és le.

„Jézusom. A Mátrix varázslat.” - suttogtam.

A következő pillanatban ott voltam a neten. Láttam a Kishalk Blogot, és láttam azt is, hogy mi a gond. És persze azt is, ki okozta.

Egy hang kezdett formálódni a fejemben.

„Ez az én ajándékom cserébe azért, mert letölthettem tőled Sherlok Holmest és a segédjét. De ettől még aktiváldnod kell az új Vista-d. Ja és nem kéne szapulni az IE böngészőt! MERT KÜLÖNBEN IRGUM BURGUM!!!!”

Arra ébredtem, hogy a kutyusunk nyalja a kezem, és őrülten toporog, mert valszeg ki kell mennie.

Nos. Álom vagy valóság? Magam sem tudom. De tény, hogy már tudom mi volt a gond.”

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr64228417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoe 2007.11.14. 17:19:59

Annak idején, amikor először olvastam a Kishalak Fórumon a történetet, teljesen magával ragadott, és most megint meg kell állapítanom, mennyire élethű, olvastatja magát, újra és újra.
Nagyon tetszik nemcsak a téma, a stílus is, a mondatfűzés és az a finom humor, ami átszövi a mondanivalót. Külön elismerésem amiatt, hogy nem ragad el a hév, hogy túlzás nélkül képes vagy megmaradni az előre elkészített kereteden belül, a szavaid lágyak, mégis erőteljesek. Manapság olyan ritka ez a kombináció, talán ezért is érzem különleges finom csemegének minden írásodat.
Köszönöm.

sanyandy 2007.11.14. 19:32:08

Megmondom őszintén, jónéhányszor visszamentem a fórumon a történet eredeti feltalálási helyére, egyszerűen, mert nevetni akartam. Önfeledten, jóízűen, mert bizony ez a hétköznapi küzdelmek közepette nem igazán sikerül. Ez a történet sokadszorra is ugyanúgy megnevettet, mint legelőször. Ha lehet, a Halas-féle változatot még jobban szeretem, mint az eredetit!

atitata · http://szellemes.blog.hu/ 2007.11.26. 22:45:38

Halas! Igaz hogy nincsen sok szabadidőm, de ide próbálok benézni, ahányszor csak tudok.
Pont azért, amit fentebb írtál.
És még jönni is fogok. Csak ne hagyd abba...
süti beállítások módosítása