Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

Gumikalapács

2007.11.03. 17:39 - halas

Címkék: internet vállalkozás sherlok holmes dr. watson gumikalapács

Talán akkor csapjunk bele. Na nem a lecsóba, hanem az ötletellésbe.

Szóval…….törtem a fejem, törtem, már a gumikalapács is eldeformálódott teljesen a kezemben, és arra jutottam, mindenképpen olyan vállalkozásba kell belekezdenem, ami valamilyen módon kapcsolódik az Internetnek nevezett online birodalomhoz.

„Aztán miért?” – kérdezte Dr. Watson.
„Kedves Watsonom, azt hiszem az eset egyértelmű.” – válaszolta Sherlok Holmes, pipafüstbe burkolózva.
„Jó, jó, de én akkor sem értem. Tehát miért?” – kérdezte ismét Dr. Watson.
„CSAK!!!!!” – ordítottam.
„Őőő…….bocsánat. Olyan furcsán érzem magam. Meg ugye a fejem is fáj……” – mondtam immár csendesebben.
„Na jó. Elmagyarázom.” – sóhajtottam.

„Az Internet olyan manapság, mint az Amerikai Egyesült Államok és nem csak azért mert ott volt a szülőhazája. Az Internet a korlátlan lehetőségek és persze bukások hazája. De egy a lényeg: aki kimarad, lemarad. Folyton változik, alakul. Egyre, másra születnek az újabb és újabb technológiák, szolgáltatások, amik mind a netre épülnek, alapulnak, kapcsolódnak. Cégek tűnnek elő a semmiből és üstökösként robbannak be a köztudatba és persze a milliomosok, milliárdosok klubjába.
Nevezhetjük, akár a programkódokra, számítógépekre épülő hálózatok hálózatának, akár valami misztikus, természetfeletti, csak a beavatottak, hozzáértők számára érthető, kábelvégnek, egy a lényeg: az Internet életünk részévé vált.

Még egyszer: aki kimarad, lemarad.

Hát ez van. Lehet sikeres egy vállalkozás offline is, de előbb utóbb, valahogy belegabalyodik a netbe és onnan nincs visszaút. Persze nem is nagyon tiltakozik ez ellen senki sem…….” – mondtam, miközben a fáradságtól és a gumikalapácstól beájulva, hortyogva végigdőltem a kanapén.

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr22217199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyandy 2007.11.03. 20:13:01

Te meg fogod álmodni a megoldást ott a kanapén, mert képes vagy rá.
Én meg farkasszemet nézek a kesztyűvel.

zoe 2007.11.04. 12:57:36

Egyre étvágygerjesztőbb! Örülök, hogy humorral is meg van spékelve, ...mmmm...fenem a fogam a folytatásra!!!!

atitata 2007.11.07. 18:55:46

Kiváncsi vagyok nagyon. Ez menet közben alakul, formálódik, vagy valami előre kitervelt szisztéma alapján írod?
Érdekes, és egyéni stílusú nem is tudom hogy micsoda?!
Még mindíg: akármi is lesz belőlle, HAJRÁ HALAS:))))

halas · http://kishalakblog.extra.hu/ 2007.11.08. 20:37:17

Köszönöm.
Ahogy balra fent is olvasható: "Egy kis hal igaz története..."
:)
süti beállítások módosítása