Lehetetlen Küldetés

Egy kis hal igaz története,
aki nem csak túlélni akar
a cápák között,
hanem Ő maga is
cápa akar lenni!

Feedek

Zeusz, kutyus, miegymás

2007.11.02. 03:55 - halas

Címkék: kutya zeusz

Naszóval, elég lassan halad ez a dolog. De hát mit vártam? Ezt a bejegyzést is este írom….vagyis már szinte reggel......
Munka után, este a gép elé rogyva, nehéz lesz megváltani a világot. Na mindegy….

Asszem még nem meséltem hogyan kezdtem bele ennek a blognak az írásába.
Az úgy volt, hogy merev testel, szemeimmel rágyógyulva a monitorra, vártam a csodát……..Ja.
Ha erősen koncentrálok, gondoltam, talán sikerül némi „Zeuszt” produkálni, indukálni a szürkés fehér külső mögött megbúvó elektronikába. De hiába néztem meg sokszor a Csillagok háborúját, az erő még sem volt velem.
Bosszantó volt az áramszünet. Ott ültem tettre készen, meg akarván örökíteni kezdő lépéseimet, amikor hirtelen sötétségbe borult minden. Szóval nem tehettem mást mint vártam a csodát.

A csoda azonban késet. Viszont görcs ált a nyakamba, amit izegve mozogva próbáltam kimasszírozni. Közben megélénkült mozgásom, gyanút ébresztett az addig békésen szundikáló kutyusunkban. Szimatoló orral és szemrehányó tekintettel közeledett, abban a biztos tudatban, hogy engem most itt aztán rajta kap egy titkos nassoláson, amiből Őt kihagytam. Üres kezeim és a rágóizmaim ritmikus mozgásának hiánya hamar világossá tette számára a helyzetet. De ha már felkelt, akkor igényt tartott egy kis simogatásra. Hát,……ez hiba volt. Megrázó élményben volt része. Na persze nekem is. Műszálas naci + műanyag szék + izgő mozgó mozgás = veszélyes kombináció. A kutyus halk vakkantással menekült vissza a vackába, én meg vadul dörzsöltem a kezem.
Abban a pillanatban a monitor kattanva életre kelt….

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetetlenkuldetes.blog.hu/api/trackback/id/tr71215775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoe 2007.11.02. 12:56:00

Számomra nem kétséges, hogy áramot indukáltál hajnalban, ezért indult be monitorod is!
Világraszóló felfedezés! A mai áramdíjak mellett...
Sürgősen átöltöztem műanyag naciba, most itt izgek-mozgok a műanyag székemen, a kutyámat eltávolítottam.
Remélem nálam is működik a háztáji generátor!
süti beállítások módosítása